27 oktober

halllåå! idag stegade jag ur sägen 8.30 skjutsade bossan till skolan åkte hem och åt frukost. efter frukosten började jag först att plocka undan lite på rummet mitt.. sen var det dags att gå ut och göra rent badtunnan, för imorgon är det baaad med tjejerna, bubbel och lite dricka, det ska bli mysigt:) jag kom just in efter att ha skurat hela tunnan använt högtrycken också så nu är det bannemig rent:) klockan 13.00 så börjar jag jobba, så ska göra mig iordning nu sen käka lite mat sen åka till jobbet och städa på gymmet. efter jobbet ska jag åka till vickan och färga håret.. blev fel igår, så ska färga om idag!! om jag hinner ska jag åka och dansa också sen till affärn och handla inför morgon:)
och det finns en hel del att städa här i huset.. pappa håller på och ska sätta i nytt tak, nya tapeter och nytt golv. det är helt dammigt här, men ska försöka få iordning det till imorgon. ha en toppentorsdag!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0