20111021

heejä! idag är det freedag och jag har ledig helg, skönt som in i bomben! idag stegade jag ur sängen klockan 8.00, hade ställt  klockan på 7.00, MEN min mobil hade visst dött under natten så jag vaknade självmant vid klockan 8.00. just nu gör jag ingenting, ska väl kanske ta en promenad ut i det fina vädret men då blir det ingen pw utan bara en promenad och kanske ta med sig kameran idag igen. den ligger just nu på ladding.. eller iofs så måste jag ju städa på rummet, skulle ha gjort det i onsdags men då var jag till gymmet med johaho ist:) hm.. roligare att vara ut på promenad än att städa, men om jag städar idag så slipper jag ihelgen.. hee, smart va!?
idag ska jag jobba till klockan 17, sen hem och duscha och hem till mikaela, för att sen åka till säter och kika på lite hockeybocky. efter hockeyn så ska jag ha myskväll med min bästa patric:*
ha en bra fredag, med bara glada miner! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0