20111010

goddagens! imorse var jag ut på en morgonpromenad med sötelsa, efter promenaden gick jag hem med henne till pratric, sen åkte han till skolan och jag gick hem och kokade ägg, la mig i soffan och tog det lugnt. sen var det dags för att göra iordning lite mat, sen till jobbet.
just nu sitter jag på jobbet och försöker förstå mig på den har förbannade spellistan som inte vill det jag vill. när jag ska byta låt, så klickar jag ju såklart på den låt jag vill spela, men NEJ den låten vill inte spellistan spela så den hoppar över de låtar som jag vill att den ska spela... hm! nu ska jag iaf ut och städa efter alla grisar som stökar ner här på gymmet:) efter jobbet kommer elin och då ska vi fortsätta med dansen. vi var och dansade här på gymmet i ca 2 timmer igår (söndag) och vi kom en braaa bit också:) goodddi! nej nu ska jag kila ut och städa,
ha en toppendag! :)
i imorgon eller på onsdag kommer en ny one piece till mig och jenny! wiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0