18 oktober

goddagens! imorse stegade jag ur sägen runt 8.15, skulle egentligen iväg och dansa med elin.. men det blev inte så! jag skjutsade bossan till skolan ist och sen har jag inte gjort något speciellt. tänkte köra lite egen styrka här hemma, som situp, armhävningar, rygglyft och även den där med innebandyklubba/kvast och två stolar, (gå in på kategori - träning så finns det blider på vad jag menar). efter att jag kört ett egen litet pass så blir det mat sen åka till jobbet, idag kommer paulina dit med lite grejer till mig! efter jobbet blir det iväg till mitt andra jobb, knatteskutt. jag minns inte riktigt vad det var för tema idag men det visar sig när jag kommer dit, jag antar att det är handboll idag iaf:)
efter knatteskutt blir det iväg och dansa, det ska blir sköj! nu ska jag ner och göra iordning mitt lilla egna träningspass här här hemma. ha en toppen tisdag! :)
i lördags så skulle jag prova dricka apelsinjuice.. (jag är allergisk..) fick halsbränna och så pluppade det fram ett j*kla munsår också.. sååklart! blää, men nu är det påväg bort iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0