16 november

hallåå! idag är det onsdag, jag stegade ur sängen vid ca7.15 för att skjutsa mamma till jobbet idag igen, men idag skjutsade jag bossan till sivan också innan hon skulle till skolan, efter jag skjutsat dom två så åkte jag hem åt frukost sen tog jag mig ut på morgonen och knäppte lite kort. jag tycker det är mysigt när det börjar bli lite kyla och så känner jag att jag läängtar efter snön! hi! nu har klockan sprungit iväg... jag som skulle ut på en promenad, men tar mig ut på en promenad iaf, blir en snabbis på ca 10 min. sen är det dags för mat sen sticka till jobbet :) efter jobbet blir det jobbet igen, men har en timme ledigt så då ska jag passa på att köra styka på gymmet, hi! efter klockan 19.00 är det dags för daaans, idag ska det planerasss! ha en toppen dag, nu ska jag springa ut på promenad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0