17 maj, tisdag

idag åkte jag till frisören och fixade till håret lite, färgade min utväxt. efter det så åkte jag och nathalie till visentparken och där var det de allra allra sista med uf-företaget. vi höll tal och betättade vad vi lärt oss osv. efter att alla haft tal så var det dags för maten. den var helt okej. när vi ätit så åkte vi till skolan för att ha en aktivitet med simon och linus, sen pluggade jag och nathalie. vi gjorde skulle bara berätta lite om hur året som uf-företagare hade varit.

när vi varit i skolan så åkte vi hem till mig och jag böt om sen åkte vi vidare hem till nathalie för att  hon också skulle byta om sen kom vi äntligen till gymmet:)
nu ska jag faktiskt ta fram mina shorts och göra om dom lite sen blir det att packa det allra sista till grekland!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0