midsommarhelgen är nu över!

min midsommar tillbringades som sagt i rättvik med trevligt folk! på lördagen så åkte jag hem för att jobba på ica, och det gick bra, tiden gick med en himla fart. efter jobbet så slängde jag mig in i duschen sen kom sofia och hämtade mig sen åkte vi till alla vänner som skulle dra precis när vi kom så vi hängde med ner på stan och där satt vi på en bänk. sen blev det krogen:)
i söndags så var jag på bio med putte, vi kollade på "bad teatcher", jag hade förväntat mig lite mer av den men den var helt okej:)
idag är det den 27/6 och jag sitter på jobbet och ska ta mig till omklädningsrummen och städa lite där. när jag slutar jobbet vid klockan 7 så ska jag kika på fotboll sen får vi se vad jag hittar på, kanske följer med hulia till holmen och sitter där med trevligt folk.
Ha en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: Tyskland 4evver ;)

O-M-G!! O:

vilka kranar ni hade :)

sjukt snygga asså ;D

2011-06-28 @ 20:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0