nu ska vi gå på tigerjakt..?

promenaden gick finfint idag, jag fick sällskap av melinda. vi tog oss som vanligt en låååångpromenad.
innan promenaden så cyklade jag hem till melinda sen när jag kom dit så knöt jag skona sen gick vi.
vi gick först till gymmet, ca 50 minuter
sen gymmade vi i 25 minuter,
efter de så gick vi hem (1 timme och 15 min.) och då tog vi oss en liten längre väg och det blev en händelserik väg också.
vi fick nämligen träffa på en söt bäver.  först hörde vi något som smaskade och så kollade vi ner i vattnet då satt det en bäver där och åt på nånting. sen följde vi den där bävern, haha så söt:)
melinda provar lite.
den simmar ifrån oss..
den dyker under..
åh äntligen kom den med på bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0