6 januari

ännu en dag med massa fotboll. idag spelade jag med mitt lag, och om jag får säga det så var det roligare(a) dagen gick bra fast man kände sig som en klump av stelhet efter gårdagens fotbollsdag. jag lyckades ramla på magen så nu har jag två märken på höftbenen, de är snygg de! vår sista match slutade lyckligt, vi vann över dom som inte hade förlorat någon match. men så mötte dom ju oss skogsbo och då kom inte dom förbi felicia med bollen så vi vann med 4-0, vi höll nollan, wiii! det kändes ju ganska skönt iaf.
efter matchen skjutsade jag hem emelie och melinda. och jaa... hm.. nu kom inte melinda ut ur bilen för bildörren hade fastnat.. så hon fick lov att hoppa över på min sida för att komma ut ur bilen:) så kan det gå. när jag kom hem slängde jag mig i duschen, nu sitter jag här. ska väl äta något nu till kvällen och så blir det göta kanal 3 på det och såklart den sköna soffan att ligga i. haha nu låter jag som en riktig latmask men jag är helt öm i kroppen efter att ha spelat fotboll. har ont i båda fotlederna och så har jag lyckats på något vis att få ett blåmärke på tummen, hmja.
nu ska jag torka håret sen kanske måla naglarna:)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0