25 januari.

idag har jag vart på praktik och det var faktiskt jättekul. jag fick prova att trycka lite idag. efter praktiken så åkte jag ner på stan en sväng sen åkte jag hemåt sen bar det av till skidträningen. tränade småbarnen. nu sitter jag här och fryser om hela kroppen, uss! det värsta jag vet är att frysa. jag sitter här och känner mig så himla irriterad.. ja faktiskt så är jag det! jag vet varför jag är det också, MEN jag tänker inte skriva det.. varför jag inte tänker skriva det är för att om jag skriver det så kommer jag säkert skriva det på ett fel sätt så människor kan ta det på fel sätt. därför går jag inte ut med min irritation, fast nu har jag gjort lite ändå.. nu tänker jag faktiskt köra lite styrketräning och zumba.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0