24 januari

idag har jag vart i skolan. på morgonen så blev jag (vi) lite försenade.. jag skulle gå ut och starta bilen men den startade inte då.. så jag, therese och jossan kom försent till skolan. eller jossan kom nog inte försent. men iaf, när jag väl kom till skolan så var det dags för dans. och ja, den här gången blev jag helt svettig, hon körde med oss hela tiden. det  hade jag inte direkt räknat med.. eftersom jag går runt och snorar hela tiden. men jag körde på, som jag kanske inte skulle ha gjort. efter dansen så åkte jag till skolan och då skrev jag ut lite papper som vi skulle ha till företagspresentationen. jag tycker att det har gått bra för mig och nathalie varje gång vi haft träning på den prestentationen, (fast vi har ju bara haft två, haha!). efter skolan så åkte jag, nathalie och jennifer ner på stan. nathalie och jag skulle fixa lite till företagen. men vi ska åka tillbaka imorgon. jag köpte mig en blus, kan man väl säga att det var, för bara 100 kronor(a)
efter stan så åkte jag hem och gjorde en skitgod mat, det var så gått. nu ska jag hjälpa bossan med lite danssteg, får se hur det kommer gå, det gick ju faktiskt bra igår:) efter att jag hjälpt bossan så blir det zumbaa! loveit. men känner av halsen och snorar lite så blir lugnt, får se om man kanske tar tyngder:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0