21 22 23 januari

jobbig helg...
i fredags efter skolan så gjorde jag inte speciellt mycket jag målade naglarna dansade zumba och försökte få med lillasyster till stan på dagen. men det gick inte.. jag skulle på fotbollsträning, men så blev det inte.. jag är så himla förskyld och känner av halsen.
i lördags dansade jag zumba, (som vanligt!) jag provade på en ny grej, men hantlar i händerna. det gick sådär, känner mig inte så stark i kroppen när jag är förskyld. min förskylning håller i.. på kvällen kollade jag och putte på avatar. jag tycker att den filmen var helt okej. men jag tröttnade lite mot slutet, då började jag få myror i brallorna. den filmen är ju så lång. igår kväll kom mamma hem från falun också... inga roliga nyheter man fick veta:(
söndag. jag åkte till falun och hämtade mosters bil sen åkte vi till borlänge och handlade lite mat. blev ingen shopping för mig. måste spara pengarna:) körningen hem från borlänge gick super. nu sitter jag hemma och snyftar och snorar... hatar att vara förskyld! så himla jobbigt.. jag ska nog ta mig en promenad nu innan maten. sen blir det att ta det lugnt och bara kolla på tv eller någon film.
sovgott morbror... det här gick alldeles för fort. hoppas du har det bra!♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0