wopwop

jag hann med en promenad imorse innan jobbet, jag kände mig så trött så jag tog en promenad på ca15 min. bättre än ingen och jag känner mig dessutom piggare och det var ju det jag vill bli, toppen! nu sitter jag på jobbet och är överlycklig! ni kanske vill veta varför..? jo, igår när jag var och gymmade och sprang på löpbandet så tappade jag mitt navelsmycke som jag köpte i söndags!! (jag hörde något som åkte på löpbandet, men trodde det var en sten från skon, men har ju iofs inte de skona ute ens). när jag kom hem från gymmet och skulle duscha så märkte jag att smycket var bort.. så jag skrev till nathalie på en gång för hon kom ungefär när jag kvar klar på gymmet och då hittade hon på smycket men inte kulan.. men idag när jag kom till jobbet så hittade en trevlig kund den där lilla kulan! han frågade om jag letade efter något och då sa jag "ja, ett litet smycke". och ja, den där kulan är ju inte så stor. mannen som frågade det satt sig på cykeln sen kommer han fram till mig medans jag fortsatte att leta och så säger han "är det den här lilla kulan?" jag blir överlycklig och säger jaaa! och tacktacktack :) haha!
(mannen hade då sett den där lilla kulan i ett hörn bakom en av cyklarna).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0