tandläkarbesöket

hopplahej! nu har jag vart hos tandläkaren, sist jag var där var 2009. dom sa att jag hade så fina tänder och det kanske var därför jag inte fått något besked, men att det var bra att jag ringde och bokade tid innan det skulle börja kosta en massa pengar. men hon jag hade kände jag och hon sa att jag hade superfina tänder, wii!! och så fick jag två julklappar av henne, en liten tandborste till en visdomstand längsbak, sedan en annan vanlig tandborste. man tackar man tackar! haha.
nu har jag just skriva på massa papper som ska skickas in och är nu redo för en promenad i detta fina väder, snööö! ikväll blir det promenad med elton som vanligt.. sista gångerna nu men den sötnosen:( tråkigt!
nä nu måste jag ut på en snabbispromenad, klockan tickar iväg!
Ha en toppendag!

Kommentarer
Postat av: ELIN

RAWR!

2011-12-20 @ 13:32:29
URL: http://elinlundins.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha har du ÄNTLIGEN fått din tandläkartid? ;) soft! hade du hål?

2011-12-20 @ 16:16:38
URL: http://johaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0