Hopplahej!

nu är jag tillbaka igen, jag ber om ursäkt att jag vart så himla frånvarande.. men har varken haft tiden eller orken att sitta framför datorn och slösa bort tid, haha! har haft mycket att göra + träningar oså. (vill bara säga att i lördags var jag på gymnastik med fotbollslaget och det var superkul!) idag klev jag upp ur sängen 7.30 för att skjutsa mamma till jobbet och bossan till sivan. när jag kom hem igen så kurade jag ner mig i sängen igen bredvid älsklingen min! sen gick jag upp för att ta en pw med tyngderna det blev 25 minuter bara, men bättre än inget. efter promenaden blev det frukost, jag drack te och åt macka, försöker lära mig att dricka te. och nu börjar jag faktiskt gilla det, iaf när jag har den goda smaken som vi har hemma + honung.
idag efter jobbet ska jag hämta mamma sedan klockan 18.00 är det dags för att hålla i passet BAILA!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0