30 augusti, tisdag

hejhalllo!
idag gick jag upp klockan 8.00 åt frukost, kikade lite på tv sen gick jag och väckte majsen som är så himla trötter, gav henne mat sen gick hon jag ut och satt oss i solen på trappan. hon kurrade och gosade och njöt av solen. är himla varmt på vår trappa när solen ligger på.
(tänkte även säga att jag kommer berätta för er sen varför jag inte kommer skriva om min träning, men det blir när jag börjar skriva om min träning igen. det är egentligen inget speciellt, men jag kände att nu håller jag det för mig själv). snart så ska jag ta mig ut på en promenad med elsa, är hundvakt idag, wii. tycker det är så kul att gå ut och gå, speciellt när jag får sällskap av sötelsa. idag är det även fint väder så det är ju ett + också.
men innan jag ska ut på promenad så ska jag plocka undan på mitt rum, dammsuga och tvätta lite kläder.
Ha en trevlig dag!
jajustja, jag tror inte jag har berättat att jag har skaffat mig fjädrar i håret..? nää, det har jag inte, det vet jag. men jag gjorde iaf det för ca2-3 veckor sen. jag blev nöjd, har två röda fjädrar den ena är lite brun på "baksidan" och den ändra är röd med svarta sträck i:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0