20110831


hejsanhoppsan!
idag gick jag upp ca 8.30, kokade 2 ägg och la ett på mackan och det andra åt jag bredvid, muums! till mackan drack jag fruktsoppa. idag har jag inte så mycket planerat innan jobbet, tänkte cykla till jysk, öb och skokanonen och kika lite.
idag ska jag promenara till jobbet för efter jobbet så kommer linda och hämtar mig, vi ska på skidledarmöte, för snart drar skidsäsongen igång. ikväll går det även en rolig film på 6an klockan 21.00 som jag skulle vilja se, får se om man hinner hem till den. fast har ju iofs sett den ett antal gånger. nu ska jag göra mig iordning för att cykla iväg en sväng, solen skiner idag också, men det är ändå lite kyligt ute:)
ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0