idag 4 april, måndag

idag så var det dans på morgonen men blev lite sen.. eftersom jag tog lite extra sovmorgon, sen kom mamma på mig så fick lov att åka dit, direkt efter dansen så åkte jag till det lilla djursjukhuset här i Avesta med maja.. pluttisen min! efter det åkte jag till skolan och där blev det att jobba med svenskan. sen åkte jag hem och tog mig en mil lång springtur, snacka om att det var skönt.. solen sken och det luktade massor av gräs ute. när jag kom hem var jag svettigt som jag vet inte vad, hade solen i ryggen sista biten hem och det blev så jäklans varmt. när jag kom hem så dansade jag lite zumba med bossan sen blev det att åka och vara barnvakt. nu ska jag lägga mig och sova, för det behöver jag!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0