18 april, måndag

imorse blev det dans, efter dansen hade jag nationella prov, svenska muntliga och ja det gick helt okej. nar jag gjort provet så hade vi en samling sen åkte jag hem och hämtade massor med pengar och åkte ner på banken och satt in dom på mitt kort. efter jag gjort det så köpte jag mig ett linne (bild kommer en annan dag) åkte sen hem och förde över ännu mer pengar till nathalie som ska betala vår resa imorgon eller något:) wiiiiii, snart åker vi och det ska bli så himla kul och skönt att kommer bort! sen när jag hade gjort det så satt jag mig i solen och solade lite, superhärligt väder ute, bara njuter av att värmen är på sin väg:)
när klockan närmade sig 5 så åkte jag  och hämtade johanna sen åkte vi och gymmade, jag gjorde även ett schema till henne. efter gymmet stack jag på fotbollsträning, och det gick väl sådär. nu sitter jag här och ska snart borsta tänderna sen lägga mig och sova:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0