tjollahappsan

ÄNTLIGEN säger jag bara, äntligen helg! Jag blir för stressad av att vara i skolan.. Känns som att det är för  mycket att göra och att jag inte hinner med nånting.. Jobbigt att vara själv i företaget måste jag säga. Igår eller vilken dag det nu var så satt jag och jobbade med bloggen på kvällen och ja det går som det går.. haha! bättre dag för dag:)
Idag efter skolan så blev det ut oh fika med putte och kika lite på stan. Sen åkte jag hem och så klippte jag mamma och hon mig, så nu känns håret okej igen. Nu ska jag inte klippa på ett tag(a) ska försöka hålla saxen borta.
Nu ska jag kika på idol med pluttisen och äta god mat, det ska bli mys!

Ha en bra fredagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0