titteletut


springturen gick skitbra. Det kändes jättebra! Trodde det skulle kännas jobbigt att springa efter att ha varit ganska så hårt förskyld.. Men kände inte av förskylningen så mycket, skitbra!
Nu är det bara bra om min hosta försvinner..
Det kändes jättebra att springa idag, innan var jag inte så sugen men man måste tvinga sig ut för när man väl kommer igång så går det bra!
Nu vill jag ha fotbollsmatch och bara springa över alla(a) haha! Jag sprang drygt 8 km, återigen det kändes toppen!:)

Nu väntar jag på att min älskling ska höra av sig, har inte hört från honom på hela dagen. Men just nu tänker jag hoppa in i duschen och sen äta kvällis sen lägga mig i min sköna säng och sova som en stock!

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0