panik

min lillasyster dara iväg på dansträning och här sitter jag kvar och har inte dansat på flera flera månader.. Uss, vad jag vill dansaaa! Är så himla sugen, ha en dansvisning och bara dansa är så sjukt kul! Sitter här och är avis på min syster som får dansa och inte jag, förut var det tvärtom faktiskt..! DANS!!!

Iaf praktiken idag gick finemangen, det var kul. Idag jobbade jag lite längre än vad jag brukar och det gick bra. När jag kom hem så lagade jag mig morötter, mums! kokta morötter är så gott tycker jag med lite piffi allkrydda på:) sen blev det ett glas mjölk till det. Nu snart ska jag ut och köra lite brumbrum sen ska jag ut och springa hade jag tänkt, måste ju hålla formen till vinter som sagt, eller försöka iaf:)

Ha en bra dag/kväll!:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0