25 september

en regnig dag i avesta är vad det är. Idag vaknade jag runt 7 på morgonen, jag åt lite frukost och la mig i soffan och somnade till i 5-10 minuter sen var det vara att gå och byta om till fotbollskläder. Idag har jag nämligen vart och spelat fotboll på morgonen/förmiddagen. Det var väldigt kallt måste jag säga. När jag kom hem så tog jag mig världens varmaste dusch och sen hoppade jag i myskläder. Får väl se vad som kommer hända senare idag, det är ju inte speciellt skojigt väder.. Nu ska jag gå ner och lägga mig i soffan tror jag eller nej jag kom på att nu måste jag hitta på en dans, för 13 oktober så ska jag lära ut en dans för barn.

Ha en bra dag!:)


nyduschad och pet på bossans rump :D


hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0