5 oktober

jaa, ojoj säger jag bara just nu. Det snurrar i hela mitt huvud. Känns som om jag ska göra saker varje dag nu..
Idag så har jag iaf varit i skolan där jobbade vi med affärsplanen mest. Efter skolan så cyklade jag hemåt och åt lite sen kom linda och hämtade mig och bossan. Vi har varit ute i rembo och tränat småbarnen. När man hoppade ur bilen så sa några barn, " titta där är min tränarfröken". Jahap tänkte jag nu har man blivit en fröken också, uschdå! haha. Aja kul att barnen känner igen mig iaf, för jag har inte så stor koll på dem, de kryllar om dem överallt.. hehe!
Efter att vi tränat barnen så tog bossan och jag oss en promenad. Sen åkte vi hemåt, när vi kom hem så började vi att dansa för nästa vecka ska bossan och jag lära ut ett gäng ungdomar lite streetdance. Ska bli skoj!
Imorgon ska jag och nathalie på möte med vår rådgivare också, det ska bli trevligt. Och imorgon ska jag även jobba, det ska bli jobbigt och tråkigt. Men det lönar sig med lite money:)
På torsdag ska jag och nathalie också på ett möte med ATD.
ah nu har jag inte tid att sitta här nå mer. Måste göra något åt min stressade kropp och hjärna. Ska lägga mig i soffan och kolla lite tv sen ska jag nog ta något att äta också. Blir nog macka och lite fruktsoppa:)
ha en bra kväll
uss tycker inte om att ha mycket att tänka på, det går inte ihop med mig hjärna!
känner mig helt stressad, vad ska man göra åt det för att lugna sig?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0