9 november

Idag övningskörde jag till praktiken, det gick faktiskt bra. Och min lilla skruttbil är hel nu, skönt! Idag var det väldigt lugnt på praktiken. Men jag och angelica roade oss ändå. Efter att jag vart på praktik så åkte jag till rembo där jag tränade småbarnen. Vi lekte lekar och sprang runt i snöyra.
Ojojoj, vad det har snöat idag, himmelochpannkaka!
Imorgon så ska jag på praktik igen, hoppas det blir lite mer kunder då! När jag slutat för dagen imorgon så ska jag hem till Sivan, men bara kanske. Vi ska plugga lite teori.

Nu ska jag sitta och plugga lite, sen ska jag läsa boken hade jag tänkt. Men innan jag ska läsa boken så ska jag kolla lite på tv, kan ju inte sitta och vrålplugga in allt på en gång. Så tar lite i taget, det tycker jag är bäst!

Ha en bra snöig tisdag!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0