15 november

ojoj, tiden går med en rasande fast.. på torsdag så åker jag till Idre på läger, det ska bli trevligt de!
Och snart är det jul och allt, shit och jag har inte skaffat mig ett körkort, hur ska jag hinna med allt..?

Idag har jag iaf vart på praktik dagen gick hyffsat fort, vi plockade om i hela butiken och imorgon ska vi byta kläder på dockorna osv, hoppas på att morgondagen går fort också:)
När jag kom idag från praktiken så bytte jag till myskläder på en gång, det är så skönt och tuffsa runt i mysiskläder.  Jag ringde av direkt till Colorama och pratade lite vett med dom;) sen så har jag bara setat och pluggat teori...
Nu ska jag faktiskt ta mig ut i snöyran och springa lite hade jag tänkt, sen blir det styrke träning när jag kommer in, skööönt! Sen blir det att dansa lite eftersom jag inte hinner träna dans på torsdag för att jag åker ju bort.
Ja nu har jag berättat lite vad som kommer att hända och vad som hänt, får duga, inte för att det var något speciellt, men men. hahah!


justja, jag ska klippa mig idag också, blir galen på mitt hår. Jag har faktiskt hållt mig i en månad ungefär sen jag klippte mig sist(a) annars brukade jag klippa mig så fort jag kände att håret var galet.. Nu är det helgalet, usss säger jag bara:) hihi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0