13 november

idag har jag vart hemma hos linda och fixat hennes hår och sminkat henne lite.
Hon skulle iväg på finfest, hon skulle då ha sin balklänning och så skulle hon har en typ av baluppsättning. Jag blev faktiskt själv nöjd med håret. (bilder kommer sen)
När jag vart hos linda så åkte jag hem och när jag kom hem så stod mamma och bakade, luktade så mumsigt.
Jag satt mig framför tv och tog det bara lugnt. Sen till kvällen åt vi god mat, har faktiskt för övrigt inte gjort så mycket mera. Skönt att bara ha en lugn dag och bara ta det lugnt. Nästa vecka blir det att jobba lite... blä!! tråkigtste jobbet som finns måste jag säga..
Näää, nu har jag inget mer kul att säga, inte för att detta var så speciellt skojigt inlägg men men:) haha!

Ha en bra lördagskväll!:)


Kommentarer
Postat av: Linda

Taaaaaack <3

2010-11-14 @ 02:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0