10 november

jag har inte så mycket att säga mer än att jag vart på praktiken idag. Idag var det så lugnt att vi visste inte vad vi skulle göra, men mot slutet så vart det lite fart i butiken.
När jag kom hem från praktiken så var det bara att börja skotta, det har ju kommit så förbaskat mycket snö. Igår var det ju rena rama snöovädret..!

Nu ska jag plugga lite som vanligt... teori alltså! sen ska jag ut och halka runt lite med bilen på vägarna. Sen blir det att plugga lite igen(y) Får se om jag tar tag i kameran och lägger in bilderna på datorn så jag kan lägga ut lite bilder på bloggen:)

Ha en bra dag!!


myskläderna på(y)


lip

Kommentarer
Postat av: Anonym

skicka nå bilder så göra nåt åt dig med :)

2010-11-11 @ 22:35:26
URL: http://erikssonsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0