nystädad garderob

nu har jag städat och rensat min garderob! tog hela dagen nästan kan man säga.. Jag skulle slänga en massa kläder som jag inte använder, men det blev tyvärr inte så mycket, inge kul att slänga kläder ju!
Jag slängde två par skor, sen en påse med kläder som inte jag vill ha som bossan ska kika på när hon kommer hem imorgon:) Sen har jag ett par skor som jag inte vill ha som jag har gått med ute en enda gång, som jag funderar på att sälja. De är supersköna men inte min typ av sko, eftersom jag inte använt dem! kommer bilder på dem sen!
Iaf nu känns det skönt att ha städat garderoben och plockat ut lite skit. Nu är det bara att dammsuga och torka hela rummet sen är det klaart, skööönt!


det där är inte allt, ligger även träningströjor, mjukisbyxor, en del mjukiströjor och t-shirtar som jag sover i kvar i garderoben..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0