nu så

nu är jag hemma från valbo. Det blev inte så himla mycket handla faktiskt! Jag handlade för bara 170 kr faktiskt!
Jag tycker att jag var väldigt duktig(a) Och så fick jag en ring av älsklingen. I valbo träffade vi även på faster Lena, hon gick med mamma och pappa och handlade lite. Vi blev lite sena hem eftersom pappa lämnade in sin mobil där och dom sa att  dom skulle bli klara med mobilen innan dom stängde så vi fick lov att stanna kvar, sen skulle Lena in en snabbis på Ikea och handla två filtar. Sen åkte vi hem. Nu har jag precis ätit en jättegod sallad. MUMS! Nu ska jag väl sätta mig på golvet och plugga lite.. Bilder på jag köpte kommer!


bossan


älsklingsputte

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0