idag 25 maj

nu är det inte långt kvar och man har mycket i skolan... Imorgon har vi inköp och varyhantering sedan på fredag så ska svenska grejset vara inlämnat, vi har naturkunskaps prov på fredag också... aaa!!
Men iaf JAG FICK MVG på min tidning, jag är superglad!!

Idag i skolan så gjort jag och nathalie inte så himla mycket. Vi gick mest runt, vi kikade på en "konsert" eller vad man ska kalla det. Hände inget speciellt i skolan idag.
Efter skolan så cyklade jag ner till avesta tidningen och lämnade in en liten lapp så jag kan vinna ett åkband till festivalen som är nu i helgen, hoppas jag vinner!! Jag ska även vara med och springa med min kusin philip i karnevalsloppet, vi ska springa 2 km. haha!
Idag på eftermiddagen så cyklade jag hem till nathalie sen cyklade vi direkt till pipen och lämnade ett par brallor som jag lånat av henne, sen cyklade vi ner till avesta vallen, för där var det match. Vi kikade sen cyklade vi hem.
Putte kom även och kikade på matchen.
När jag kom hem så drack jag lite nyponsoppa och kollade på tv. Nu ska jag egentligen plugga... tråkigt!
Jag vet att jag har gjort väldigt tråkiga inlägg på sista tiden, en massa onödiga grejer har jag skrivit, menmen! haha!
Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0