hehe

idag när jag och nathalie skulle cykla ner och kika på fotboll så  kom vi på att vi båda behövde pumpa cykeldäcken. Ah och då cyklar vi förbi OKQ8 i skogsbo och stannar där för att pumpa. När nathalie har pumpat sitt första däck och ska ta framdäcket så får vi inte i någon luft. Jag skulle prova på min cykel och då skulle jag snurra på däcket så man kan sätta i den där grejen i däcket, aah tror ni inte jag ska göra ett till sår på handen. sviiiider. Sen efter ett tag så ger vi upp och går in i butiken så säger vi att vi inte får i någon luft så kommer det en gubbe som sitter och pratar med personalen ut och hjälper oss. ojojoooj, vad han pumpade jag trodde faktiskt att våra däck skulle sprängas, för att han pumpade så himla mycket. Och nog blev det luft i däcken, så båda blev nöjda och glad. Vi höll på med de där däcken i 20 minuter kanske, haha!
 tack för hjälpen lilla gubben!


gammal bild:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0