1/3 måndag

idag åt jag min mumsiga mat, kyckling och sallad, det kan vara det godaste som finns. När jag ätit klart så gjorde jag mig iordning och åkte till therese och där tränade vi inför dansvisningen som är imorgon. Det gick väl bra. När vi tränat klart så gick therese jag och johanna in till huset, (vi tränade ute i en stuga). När vi kom in så fick vi en jättegod kaka och supergod saft. Vi lekte lite med alla hundarna som de hade. hihi jättesöta. Sen efter ett tag så kom mamma och hämtade mig och johanna. Vi skjutsade hem johanna. När jag kom hem så gick jag och bosse ut och gick, vi gick och kollade på en lastbil som hade kört av vägen, sen gick vi till junovallen och skrev våra namn skitstort på hela isplan:) Sen skulle vi gå hem för att johanna skulle komma hem till mig och sova hos mig. Då mötte vi älskling på vägen, han skulle ut och gå med elsa. Då gick bosse hem så sprang jag och hoppade på johanna sen gick vi med putte när han skulle promenera med elsa. Såklart blev man nerslängd i snön... inte kul! Sen gick vi hemåt, putte gick hem till sig och jag och johanna hem till mig. När vi kom hem så kollade vi på film sen la vi oss för att vi skulle upp i tid och åka till skolan (på ett lov dock..)


Kommentarer
Postat av: Anonym

blekfis jag var:D haha, men vart är den tröjan?:( saknar den!

2010-03-04 @ 12:28:40
URL: http://erikssonsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0