9 januari

idag så åkte vi till gävle vid halv 9. Men först åkte vi till valbo så shoppade jag lite kläder. Blev ett par leggians, shorta, "jacka" och en tröja. Vi gick även in på ikea en sväng. Sen vid halv 1 så åkte vi till mina kusiner. Vi skulle gratta malin som fyllde 6 år. Sen när vi skulle åka hem så fick jag reda på att vi skulle på bio med min kusin jennifer och hennes pappa, (luftslottet sprängdes). Efter bion så hämtade vi upp nathalie och när vi kom hem så hade jag, jennifer och nathalie trååååkigt ett tag, sen gick vi  ner och spelade kort och då blev det kul. Sen åkte jennifer hem och då gick nathalie och jag och la oss i min säng och kollade på en film. Sen somnade vi. Tack för den dagen!<3

 
Nathalie & jag innan vi skulle sova!<3

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0