29 januari

idag blev det dans på morgonen det var kul som vanligt! Efter dansen blev det tråkiga lektioner sen drog nathalie och jag ner på stan en stund och kikade lite. Sen mötte vi pappa på stan då skjutsade vi hem nathalie sen åkte jag hem och la mig på golvet, kikade lite på tv.. Nu sitter jag här, ska snart dammsuga mitt dammiga golv(a) Sen kommer pillan och vid klockan 6 kommer nathalie hit också. Sen blir det att åka skridskor och pukla, bob, tefat osvosv. Ska bli himla kul, vi blir några tjejor! Vi ska även grilla lite och dricka varm choklad! Och så ska ju nathaaa sova kvar här såklart.<3 ha en bra dag/kväll allesamman!



sommmmmmmmmmmmmmmmmmar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0