25 januari

idag blev det en väldigt lång skoldag.. inte alls, aasskönt. blev dans på morgonen, börjar närma sig dansvisningen, det ska bli himla kul måste jag säga. Det kommer blig grymt! Iaf efter dansen så gick vi till skolan och sen skulle vi ha samhäll, men så blev det icke.. vi behövde inte ha någon lektion för det va så många i klassen som skulle göra prov som jag redan hade gjort. Så då gick nathalie och jag ner på hp och va där ett tag sen tog jag mig en promenad hemåt. När jag kom hem la jag mig i soffan och somnade sååååklart.. När jag vaknade så gick jag och böt om sen tog jag skidorna och gick till spåret och åkte 1 mil ungefär. På onsdag blir det tävling i norberg. Nu ska jag ner och plocka in lite disk i skåpen, sen blir det plugg.........
ha en bra dag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0