jag sitter här och har tråkigt..

nu när jag har tråkigt så tänkte jag lägga ut lite gamla och nya bilder på min blogg.


jag och mathilda för 1 år sen.


förra vintern när jag, bästa kusin och bossan skulle ut på lite äventyr på juno i lilla backen


så kul kan man ha!


julen 09 i funäsdalen


sommar 09


sommar 09


grillning på juno med tjejorna


klassfest hos johaho


sådär nu är vi helt normala


maskeradfest 09


maskerad 09




balen i 9an.

0


avslutning 9an


daldansen


bussresa till danmark (danacup)












maskerad 08


sommar 08


sommar 08









Kommentarer
Postat av: Natalie

sv: så lite :) skitsnygga vart skorna, är aviiis ;D

hihi tack så mycket, älskar jackan :D hah

2010-12-30 @ 00:46:32
URL: http://natayas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0