29 december

jahap, jag har inte så mycket att skriva om dagen faktiskt.. den har varit lugnt. har kollat på film på morgonen, fixat lite på rummet... igen. jag har bäddat rent i sängen. jag har gosat lite med majsen också, nu ska jag kanske ta och sätta mig ner en sväng och försöka fixa min kamera... fick ju en systemkamera i julklapp (överlycklig), så ska jag sitta och pilla på lite knappar, och såklart så fattar jag inte vad jag har gjort sen när mina bilder helt plötsligt blir jättesuddiga fast jag har den där j*kla blixten på. så nu ska jag sätta mig och läsa lite så jag kan ändra tillbaka till den inställningen som var så bra när jag fick kameran. varför skulle korkade jag hålla på och pilla... så typiskt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0