14 september

idag har jag vart på praktik som vanligt, tisdagar och onsdagar. idag har jag stått i kassa slagit in massa julklappar. dagen gick skapligt snabbt. när jag slutade runt 5 så gick jag med mamma på stan en sväng och letade efter julklappar till småfolket i släkten. så nu är det mesta klart till julen iaf, det känns skönt. när jag kom hem så slog vi in paketen. och justja när mamma och jag gick på stan så fick jag ett nagellack och sen la jag undan en jacka som jag nog ska köpa imorgon:) den var superskönt! så den vill jag ha. köpte även ett jättesnygg armband! mums på det!
ja, som sagt när jag kom hem så slog vi in paket, det blev ingen träning idag så jag ska ta mig en promenad efter att jag städat på mitt rum tänkte jag. idag fick jag också reda på en riktigt tråkig grej... inte alls kul!!
jag har en sak att säga...
det är någon som har kommenterat på min blogg på ett inlägg som jag har gjort. och jag blev lite irriterad över att  någon har kommenterat utan att skriva sitt namn, eftersom personen inte har skrivit sitt namn så kan den ju inte stå för vad den har sagt, tycker iaf jag. då är det ju något som den skäms över.. personen hade kommenterat detta: töntit att säga att du är en köttbulle du är ju smal.. till skillanad från en annan som är mycket större än dej! tänk på de i andras omgivning :s
jag har inte en aning om vem det kan vara som har skrivit så. och när jag gjorde inlägget så var det mig jag tänkte på inte någon annan! anledningen till att jag skrev det där var bara för att jag hade vart och jobbat och där städar jag bort mat och då känner jag mig så mätt när jag kommer hem från jobbet, man blir mätt av att se och känna doften av mat hela kvällen när man jobbat, då kände jag mig som en köttbulle. nu vet du, vem du nu var varför jag skrev sådär.

Kommentarer
Postat av: nathalie

det där är ingenting att bry sig om! om den inte våga stå för vad den säger är det bara låta det vara <3

2010-12-15 @ 23:21:10
URL: http://nathaliesofiadenice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0