tisdag den 3 augusti

vi hade match och vann matchen med 3-0, brabra!:)
efter matchen så cyklade jag och melinda hem, hon hem till sig och jag till mig och så åt vi lite. Sen så cyklade jag hem till melinda igen så kikade hon och jag på film:) Det hände lite spökgrejer då.. Först så slog sig en väckarklocka på prick 00.00, den lät först sakta sen fort, ljudet blev högre när melinda skulle stänga av den så fick hon något på handen, hon blev rädd och slängde sig i sängen där jag låg halvt under täcket så nockade hon mig, haha sen stängde hon av klockan. Vi fortsatte att kika på filmen, sen helt plötsligt så loggades hon in på sin msn fast hon hade loggat ut. Hon tryckte ner msn och loggade ut igen. Efter ett tag när vi kanske hade kollat på film i  20 minuter så slocknar en gatulampa utanför som lyste in i hennes frigg, den slocknade på en gång, sen efter 10 minuter så tändes den igen, den blinkade inte eller något utan bara tändes på en gång. Sen när vi kollat klart på filmen så skulle melinda stänga av och ta ut filmen, då loggade hon in på msn igen. haha kusligt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0