100418

idag ringde klockan ca 07.45 då var det dags att ta sig upp ur sängen och klä på sig sen få i sig något i magen sen bar det av på fotbollsmatch. Matchen gick skitbra, vi vann med 4-0, klockrent(y)
När jag kom hem så åt jag lite sen pluggade jag, sen kom anna tomas och philip hit en stund sen efter ett tag så kom farmor och örjan också.
Sen följde jag med farmor och örjan hem så fick jag en cykel av dom eftersom en tantfan tog min cykel igår. PISSKÄRRING!
Men nu har jag en cykel så nu kan jag cykla igen. När vi kom till farmor så fixade vi cykeln sen cyklade jag hem. När jag kom hem satt jag mig i soffan, sen blev det en långpromenad med älsklingen!<3
Nu ska jag plocka undan lite sen ska jag sova.. har en lektion imorgon och sovmorgon, superonödigt egentligen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0