dagen idag

tjohoo, idag har jag tagit det lugnt, städat liiite mest tvättat kläder.. Sen handlat lite med bossan på willys, ätit sallad och kyckling, muums(a) Sen har ju piiip vart hemma hos mig, vi åkte till willys och köpte lite chirre sen kollade vi på tv och bara tog det lugnt, pratade osv. Sen åkte pipen och jag och tankade sen skjutsade jag hem henne och sen skjutsade jag hem älsklingen, fast jag körde inte då:) nu ska jag snart lägga mig och sova, för ska upp vid 8 imorgon och åka och shoppppa(y) sen i november blir det stockholm nångång. Nu har pipen och jag bestämt att det inte ska bli så långt mellan gångerna vi ska träffas. haha!:)<3 Och jag gillade din glasögon jättemycket, supersnygga!


piip<3


Kommentarer
Postat av: felicia

tack peshi:*

2009-11-01 @ 11:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0