091006

hejhopp idag blev det en helt vanlig skoldag, fast vi hade engelskaprov, som gick skiiitbra... eller inte. Efter skolan så cyklade jag ner på stan en sväng med elin. Hjälpte elin med att hitta en almenacka och så köpte jag ett nagellack och ett svart linne med blommer på, på H&M. Efter stan så cyklade jag hem och tog det lugnt sen kom felicia förbi.. vi låg min säng och babbalde och sen satt vi och kollade på kläder på internet(y) sen målade jag hennes naglar och sen gick vi ut på en promenix:) sen kollade vi lite på tv och drack oboy och tog oss en macka, sen blev det även lite plugga.. tack för en trevlig kväll piiiip:D<3 Nu sitter jag här och dregglar över kläder som jag vill ha.. godnatt


Kommentarer
Postat av: Petra

tack , vad glad jag blir att du gillar den ! <3

allt bra med dig då ?

2009-10-06 @ 22:35:37
URL: http://petrawartmark.blogg.se/
Postat av: Felicia

haha åh fin bild! DU ÄR BÄST:*

2009-10-09 @ 14:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0