091115

idag så blir det cheerleadning klockan 4 med ewwe, sen efter det blir det innebandy klockan 6! Cheerlaedningen ska bli kul och spännande. Imorgon åker min lillasyster, linda och pappa till funäsdalen och jag måste vara hemma.. jag vill ju också åkte dit och åka på mina nya skidor som jag fick av pappa igår.. men nej jag måste stanna hemma och gå till skolan. Jag måste stanna hemma för att jag har sånt där onödigt dumt samtal.... och så har vi nationella prov.. Aja nu ska jag väl städa lite sen blir det träningar hela kvällen. Efter träningarna så ska jag kolla på one tree hill och kanske försöka plugga lite om jag orkar..


Kommentarer
Postat av: Ewwe

Vilken häftig bild ;) hihi<3

Cheerleading är skit kul ju :D

2009-11-15 @ 20:31:20
URL: http://snyggabruudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0