091108

idag blev  man väck klockan halv 8 av kusinen philip.. jag var jätteglad(y) haha! jag låg kvar i sängen och och orkade inte gå upp, sen gick jag ner och så spelade vi lite gh sen satte vi på en filmen björn bröder efter vi kollat klart på filmen så spelade vi lite gh igen:) sen blev det dags för mat. Medans bossan lagade lite mat så var jag yte och gick en sväng. Sen så satte vi på hög musik och dansade lite(a) hahaa. Sen kom mamma och pappa hem med skotern och så gav bossan och jag pappa farsdagpresenten! Nu ska jag fortsätta med att dansa vidare, sen klockan 6 blir det att åka på innebandyträning i skogsbo. När jag kommer hem ska jag kika på one tree hill som vi ska spela in medans vi tränar.



grattis på farsdag pappsen:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0