torsdag fredag lördag!

Tjenahoppsan!:) nu är jag hemma. Kul har vi iaf haft(y) nu är det så att jag fick lov att skriva om det här inlägget för att min dator är lite knepig just nu.. Aja i Stockholm hade vi det jättekul vill jag medge!
Torsdagen när vi kom till stockholm så blev det att äta ute och sedan tog vi cyklarna till badet, mysigt!
På fredagen så blev det gröna lund(y) jag satt mig i den nya karusellen, insane, shiit va den var läskig första gången, fick typ nackspärr eller något sånt:) grönan var skoj(y)
Lördagen så blev det att shoppa! Hittade inte så himla mycket men det jag hittade var helt okej!
tack johanna för sällskapet:) det var kul<3

Torsdag


Fredag

Lördag


Nu kommer det lite bilder på kläderna som jag köpte, inte så jättespeciellt men himla bekvämt:)

klänning
sandaler
tåring
fotlänk
väska
2par örhängen
fotbollsskor
2st linnen
shorts








Titta i garderoben:*

Kommentarer
Postat av: johanna

jag har snygg kompis jaow!

tack själv gumman :)(y)

2009-07-05 @ 10:35:19
URL: http://erikssonsliv.blogg.se/
Postat av: jennifer

det var skit snygga fotbollsskor måste jag säga! :)

och jätte fina kläder dessutom. och imorgon åker vi till danmark:D

2009-07-05 @ 10:49:27
URL: http://jenniferdahlstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag älskar dina skor!!! :D<3

2009-07-12 @ 20:33:44
Postat av: juliiia

det var jag som skicka det innan ^^

2009-07-12 @ 20:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0