torsdag

hej! från onsdag till idag så sov jag och nathalie i tält, det var mys(y) iaf, idag har jag vart med nathalie, jag vaknade runt 10-tiden och hon låg och sov eller bara vilade ögonen eller något sånt.. När jag vaknade så gick jag upp, ur tältet för jag vill ha lite frisk luft:) men nathalie låg kvar. Sen så väckte jag henne så började jag plocka ihop tältet osv och hon hjälpte till. Sen åkte vi hem till mig och bara latade oss och tog det lugnt:) sen till kvällen så blev det träning med bästaste laget(y) och på söndag så har vi planerat att vi ska ha en lagfest efter matchen och det ser jag fram emot:) efter träningen så cyklade jag, bossan och lisa hem till oss:)


Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken fin blogg och fina bilder du har!:)

2009-08-06 @ 13:17:12
URL: http://fridaapetterssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0