onsdag!

tjenixenbrixen:) idag har jag lekt med nathalie det blev att åka vattenskoter med hennes bror och det var grymt kuuuul!:D När vi satte på oss västarna så blev vi lite nervösa men när vi väl satt oss på skotern så var det skitkul:) nathalies bror körde, nathalie satt bakom sin bror och jag satt  bakom nathalie.. jag satt och vrålhöll i nathalie och micke sen tänkte jag att jag kan ju bara hålla i  nathalie och så släppte jag micke (nathalies bror), och då började nathalie känna att hon började tappa taget om micke och så skulle hon ta ett nytt tag och då gjorde han en sväng precis så då flög nathalie och jag av.. hahah fy tusingen vad vi skrattade, det var riktigt j*kla kul!:D det blir nog att gör om på fredag!(y) Efter att vi hade vart i utsund och åkt vattenskoter så åkte vi med pappa till västerås och skulle kolla på en mobil till mig efter varenda gång jag ska köpa en så finns den inte, min tur:c  aa, iaf när vi kom till värserås så gick jag, nathalie och pappa in i varenda affär men min mobil var slut i alla butiker... gaah, lite galen blev jag:) men på måndag eller tisdag så ska jag köpa den i borlänge för vi ringde och hörde om dom hade den men inte för tillfället, så då skulle dom beställa den. Hoppas på at jag får den då!      Och på onsdag nästa vecka så far jag till THAILAND(y)



Kommentarer
Postat av: nathalie

haha ja lite kul det var :D jagälskardig :*

2009-07-30 @ 23:56:45
URL: http://nathaliesofiadenice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0