090723

tjollahoppsan:D idag började dagen med att äta god frukost och kika på lite tv, sen vid 12 tiden ungefär kom nathalie hem till mig:) då satt vi och kikade på tv en stund sen kom ewe och då skulle jag klippa hennes hår:) hoppas du blev nöjd:* och pengarna behövde jag inte!! efter att jag klippt och pratat med ewe och nathalie så åkte ewe hem, jag och nathalie åkte till stan för att kika på en ny mobil till mig(a) men när vi stått där ett tag och väntat på att någon som nathalie kände som skulle komma och hjälpa oss, han kom aldrig så då frågade vi en annan om mobilen, för vi hade lite småfrågor.. men då fanns tydligen inte den mobilen kvar som jag ville ha, typskit nog-.- så imorgon blir det att beställa mobilen och då kommer den på tisdag eller onsdag:D hoppas jag på! Efter att vi varit på stan en snabbis så åkte vi hem till mig och så käkade jag och min lillasyster min specialmat, sallad och kyckling, muuums:) sen åkte jag och nathalie hem till henne och var där ett tag, nathalie åt oså:) sen hade jag och nathalie allmänt kul tsm!<3 men nu tänker jag gå till sängs och mysa lite med min bästaste, mysigaste mockolockotjocko (maja).:D godnatt



titta i garderoben:*

Kommentarer
Postat av: Shopalicious

Aa visst var dem? Coolt med alla färgerna :D

Du, jag är med i en ny tävling nu så om du vill får du mer än gärna rösta på mig i veckans blogg på izzzas.blogg.se

Det skulle varit supergullgt av dig!

Ha en trevlig dag :)

2009-07-24 @ 11:24:13
URL: http://shopalicious.blogg.se/
Postat av: nathalie

haha ja lite kul vi hade ;) vårat humör . (L) haha

2009-07-24 @ 12:28:20
URL: http://nathaliesofiadenice.blogspot.com
Postat av: natta

ja den kläningen är jätte fin :D men jag beställde hem en annan :P

fin bild

2009-07-24 @ 13:18:35
URL: http://natalies.se
Postat av: Shopalicious

Tack så mycket om du röstade på mig! :) PUSS

2009-07-24 @ 16:30:41
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0