091215

idag blev det skola.. hade nationella matte, vet inte riktigt hur det gick.. menmen. Har precis kommit in efter att ha skottat... shit va jobbigt, jag hade en pytteliten spade för hittade inte den stora snöbjörnen eller vad det heter. Jag kom hem från skolan strax innan 5 sen satt jag igång med skottningen, skottade och skottade kändes som om det aldrig skulle ta slut på snön kom ju bara mer och mer. Aja nu har jag iaf skottat bort det mesta där bilden ska stå och nu blir det att byta om till cheerleadningen och åka och träna, så bli himla kul eftersom jag inte va med i söndags för att jag inte hade någon skjuts, så typiskt... Sen när jag kommer hem så ska jag väl plugga lit jippiii...!!


Kommentarer
Postat av: johanna

hihi tycker att du glömde skriva en sak ;) hahah

2009-12-18 @ 00:45:27
URL: http://johannaajansson.blogg.se/
Postat av: johanna

din lilla vurpa ;)

2009-12-21 @ 19:54:03
URL: http://johannaajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0